Ana Sayfa Temis Profili Danışmanlık Eğitimler Denetim Referanslar İletişim  

 

USTABAŞI DÜZEYİNDE EĞİTİMLER

Emek yoğun sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerde, disiplin kurallarının operatör düzeyinde asıl uygulayıcıları ustabaşı/formen/süpervizör konumundaki yöneticilerdir.

Ustabaşı/işçi iletişiminin artması, toplumsal sorumluluk bilinci olan kuruluşlar için vazgeçilmez bir gerektir.

EĞİTİMİN HEDEFİ

Kuruluşun talebi ve katılımcı profiline göre yeniden değerlendirilebilecek olan eğitim hedefi, genel olarak, ustabaşı düzeyinde katılımcıların, sosyal şartname gerekleri hakkında bilgi sahibi olması, iletişim ve yöneticilik yeteneklerinin artması, problem çözme yaklaşımlarının gelişmesini sağlamaktır.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

Kuruluşun talebine göre eğitim aşağıdaki konularda yoğunlaşabilir:
Sosyal sorumluluk akımı
Küreselleşme
Sosyal şartname gerekleri (Çocuk işçiliği, zorla çalıştırma, örgütlenme özgürlüğü ve toplu pazarlık hakkı, disiplin uygulamaları, çalışma saatleri vs.)
İletişim
Etkili yöneticilik
Anlaşmazlıklara yaklaşım
İşçi sağlığı iş güvenliği kuralları

EĞİTİM YÖNTEMİ

Eğitim esnasında katılımcılarla çok yönlü bir fikir alışverişi ortamı kurulması hedeflenecek, sosyal sorumluluk ile ilgili konularda görüş ve deneyim paylaşımı yapılması sağlanacaktır.

Eğitimin sonunda 'Katılımcı Sertifikası' verilecektir.

KATILIMCI PROFİLİ

Kuruluşun işçilerle birinci düzeyde ilişkileri olan yöneticileri.

EĞİTİM SÜRESİ

Firmaların eğitim içeriği talebine göre 2 saatten 1 güne kadar

EK BİLGİ

Katılımcı sayısı eğitim içeriği talebine göre belirlenecektir.